SC TRUSTALL BROS. S.R.L.

Strada Deda, Nr.2, Bl.17, Sc.C,Et.1, Ap.3, C.3

CUI – RO47141529

J08/3560/2022

 

RETURUL PRODUSELOR ACHIZITIONATE IN REGIM ONLINE

 

            Conform prevederilor art. 9 din Ordonanta urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.

            In consecinta, in situatia in care nu sunteti pe deplin multumiti de performantele sau caracteristicile produsului achizitionat in regim online de pe site-ul www.trustall.ro, il puteti returna la sediul Trustall, in termen de 14 zile calendaristice, conform regulilor de retur de mai jos:

            a- Consumatorul are dreptul de a returna un produs in termen de 14 zile calendaristice fara a fi nevoit sa justifice aceasta decizie;

            b- Termenul de 14 zile prevazut la lit. a) de mai sus se calculeaza de la data la care clientul a intrat in posesia fizica a produsului;

            c- Inainte de expirarea perioadei de retragere, clientul trebuie sa ne informeze cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:

  1.                 i) de a folosi formularul de retragere din contul sau de client, sectiunea RETUR (sau pe cel anexat, in cazul in care clientul are o comanda fara cont, prin trimiterea acestuia la adresa: office@trustall.ro ; formularul de retur si bonul de retur utilizabile de catre clientii fara cont, pot fi descarcate de aici: BON RETUR / FORMULAR RETUR.)
  2.                ii) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract, urmand sa primeasca confirmarea de primire a formularului/declaratiei sale de retragere din contract.

                iii) de a completa si depune formularul de retragere direct online, in contul sau de client, la sectiunea Retur – pentru orice fel de produs sau stare a acestuia. Sau fizic, in orice alt punct de lucru al TRUSTALL BROS. SRL  – doar pentru produse conforme.

            d- Obligaţiile ce revin clientului in cazul retragerii: dupa transmiterea formularului de retur conform prevederilor de la lit. c) de mai sus, clientul se va prezenta, in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta ne-a comunicat decizia sa de retragere din contract, la orice punct de lucru al TRUSTALL BROS. S.R.L., pentru returnarea produsului, cu factura si bonul fiscal primite la data achizitionarii produsului, cu formularul de retur si produsul respectiv.

               Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora. De retinut ca dupa preluarea unui retur, vom face o evaluare a starii produsului. In eventualitatea ca produsul returnat prezinta diverse neconformitati (interventii neautorizate, urme de uzura sau de folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, lipsa componente sau accesorii, etc.),vom putea decide, in urma evaluarii acestora, sa diminuam valoarea initiala a produsului. In aceasta situatie, vom rambursa doar suma rezultata in urma evaluarii, pentru a compensa deprecierea suferita de produs. Produsele returnate in stare neconforma, care au beneficiat de deschiderea coletului la livrare (au avut AWB cu “Deschidere /Verificare colet” sau au fost transportate de flota Trustall), nu vor fi inlocuite, se va face restituirea banilor in functie de evaluarea produsului. In cazul in care clientul isi doreste in continuare aceleasi produse sau produse similare, plaseaza o noua comanda.

               Clientul suporta costurile directe legate de returnarea produselor. Trustall nu dispune de mijloace de transport pentru returnarea produsului. Pentru retur, clientul poate apela la o firma de curierat, contra cost si va transmite produsele la adresa Strada Lanurilor, Nr.3, Brașov, Trustall, Județul Brașov – Receptie marfa.. 

                In cazul in care produsul pe care clientul doreste sa dea retur, a fost pus deja in functiune de catre client, defectiunea sau functionarea necorespunzatoare reclamata de catre client, este necesar a fi evaluata de catre echipele abilitate pentru astfel de evaluari in cadrul Trustall. In cazul in care se constata ca defectiunea nu a fost din vina clientului, prin utilizare necorespunzatoare, produsul va fi inlocuit in garantie, dupa evaluare.

                In cazul produselor electrocasnice care prezinta defectiuni, este necesara evaluarea produsului la firma de Service specificata in certificatul de garantie al produsului si clientul va duce produsul pentru evaluare intr-una din locatiile firmei de Service, urmand ca dupa evaluare si constatare, produsul sa fie reparat sau inlocuit, dupa caz. In cazul in care clientul nu mai doreste un produs, ci restituirea banilor, aceasta se face dupa evaluarea produsului, in termen de 14 zile lucratoare de la momentul primirii de catre Trustall a evaluarii firmei de Service, iar restituirea se face: integral, in cazul in care defectiunea a fost a produsului si cu valoarea diminuata, in cazul in care defectiunea este din culpa clientului.

            e- Obligaţiile care ne revin in cazul retragerii: dupa receptionarea produsului returnat vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plata din partea clientului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care am fost informati de decizia de retragere din contract. Vom rambursa aceste sume folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care veti fi de acord cu o alta modalitate de plata.

            Totodata, in functie de optiunea clientului, acesta are posibilitatea sa aleaga un alt produs in loc de rambursarea sumei platite pentru produsul returnat. In cazul inlocuirii produsului cu un altul de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea produsului returnat este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

            Nu suntem obligati sa rambursam costurile suplimentare în cazul în care clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de noi.

            f- Mentiuni speciale:

  1.                i) Dreptul de retragere nu se aplica in cazul clientilor persoane juridice;
  2.                ii) Politica de retur produse mentionata mai sus nu se aplica in cazul produselor cumparate de la sediul Trustall.

               iii) Rambursarea sumelor de catre Trustall, incasate prin OP, card bancar sau curierat, se face dupa receptionarea produselor de la client si dupa incasarea efectiva de catre Trustall a pretului produselor respective, adica dupa ce acesta se regaseste in conturile Trustall.

  1.           IV) Reamintim faptul ca produsele beneficiaza de optinea de deschidere a coletului la livrare, achitata de Trustall. Aveti obligatia de a verifica produsele in prezenta curierului la momentul primirii si sa solicitati intocmirea unui proces verbal de constatare daune, in cazul in care daca acestea prezinta defecte. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

            Pentru ale informatii legate de returul produselor aveti posibilitatea transmiterii unei solicitari pe adresa de e-mail: office@trustall.ro